diumenge, 17 de maig del 2009

Música Pólvora i Trons: Enamora't en Català

01 Canto l'amor - Lluis Llach
02 Aquesta nit - Lax'n'Busto
03 Boig per tu Sau y Luz Casal
04 El Far Del Sud - Sopa de Cabra
05 Dies i nits d'amor i de guerra - Cesk Freixas
06 No tornaran - Whiskyn's
07 Quan no hi ets - Glaucs
08 Tinc una mania incofessable - Pau Alabajos
09 Ara - Lax 'n' Busto
10 Quant et sentis de marbre - Gossos
11 Caic - Gerard Quintana
12 Sara - Gerard Quintana i Jordi Batiste
13 Només per a tu - Lluís Llach
14 Si véns - Ja t'ho diré
15 Muriel - Adrià Punti
16 Sent la Nit - Kabul Babà
17 Abraça'm - Maria del Mar Bonet
18 Cada Cop - Whiskyns
19 Camals mullats - La Gossa Sorda
20 Els teus ulls glaucs - Glaucs
21 Tendresa - Lluis Llach
22 Deixa'm oblidar-te - Sergio Dalma
23 Cançó explícita - Pau Alabajos
24 El pes d'un somriure - Feliu Ventura
25 Nomes ho faig per tu -Sau
26 Junts - Whiskyns
27 Somnis entre boires - Sangtraït
28 Si et quedes amb mi - Sopa de Cabra
29 Torna la nostàlgia - Cesk Freixas
30 Tot és fosc - Gossos i Gerard Quintana
31 Ulls tancats - Menaix a Truà
32 Pel camí - Whiskyn's
33 Si un dia he de tornar - Sopa de Cabra
34 Amb Tu - Lax 'n' Busto

Canto l'amor
per dir-te com em plau l'atzar
que m'ha dut fins a tu
camins enllà.

Jo no et sabia i cap espai de mi
no em duia a creure en altres fites
que aquelles que deixaven
amb pas de vell astut i greu,
un llunyà senyal del temps
dibuixant damunt la neu
que el cor no pot
llançar ni refusar
perquè és l'eterna ruta de viure i d'estimar.
Tot era buit de mar i de perfum,
tot eren platges de miratge i fum,
com una estranya
llum esperada
que encén els ulls només un sol instant
més enllà dels càntics
que potser diuen altres coses
però són com un mirall opac,
lluny de tot,
lluny de l'esperança
de fer vibrar els sentits amb força
per convertir el desig en sang.
Vent i misteri
que el temps s'endú...

Canto l'amor
per dir que ara que t'he trobat
tot és sol i camí
que vull cantar.

L'ombra dels anys ja no em farà cap por
perquè de tu me'n ve la força
que res no podrà tòrcer
perquè és la veu d'algú que creu
que l'esforç més temptador
és el viure en la claror
dels ulls oberts
al foc que fa més clar
el risc de compartir-se
i el risc de somiar.
Tot serà goig de tu ara que els cors
bateguen junts sense cap llei d'esforç
i amb mans i boca
teixim la història
que ens mantindrà per sempre més units
sense la recança
del que hem deixat mentre ens buscàvem
per l'ample mar de tantes nits,
pell amb pell,
veu amb veu que clama
per un amor que no refusi
cap esperança i cap desig.
El temps ens crida,
tot és futur...

Canto l'amor
a l'ombra del meu somni encès...

Vaig veure una recopilació de cançons d'amor en català a la xarxa, però no m'agradava com havia quedat, així que ací teniu el que ha quedat després de passar per les meues mans!

Podeu baixar-lo ací