dimecres, 15 de juliol del 2009

Murgues: Instaŀlant Karmic Koala Alpha 2


Feia temps que no escrivia!!!! Amb l'estiu, i el final del curs, em pose directe a treballar com a pintor amb una brotxa ben grossa! XD. No tinc gaire temps de escriure per aquestos mons, però no obstant, seguisc llegint el de sempre, cada matí, mentre em faig un cafenet, poc abans d'anar a treballar (un te que estar al dia!!)

Bé, després d'aquesta lamentable introducció, i després de 5 dies de lluita amb el XXXX Guindow$ (d'ara endavant l'anomenarem Sauron), per fi comence a estar més tranquil....però un moment...Aquesta història no comença aquí!!! Comença fa una setmana, quan.....

DIA 1 A TERRA LLIURE (COMARCA DE L'ALCOIÀ)


Després d'un "esgotador" dia pintant la ràbia de colors (i les cases, les reixes, les portes...) m'entren unes ganes terribles de tocar la guitarra, i gravar-ho amb el Tone Port UX1 que tinc abandonat!!! I com també he abandonat el Debian, i no hi ha forma de fer anar aquest aparell a l'Ubuntu (espere que per poc de temps), em decidisc a instaŀlar a Sauron al meu Invisigoth.

Però....Qui o que és Invisigoth??? Doncs és el meu ordinador!!! Un AMD Athlon 2200, amb 2GB de RAM, i una targeta ATI Radeon 9550 AGP...i també és una xica que surt a la meua sèrie preferida!!! Resulta que es una Hacker perseguida per el govern, i després de nombroses aventures, acaba vivint a dins d'un ordinador amb el seu amant...Si, és una frikada, però em va agradar pa posar-li així al meu ordinador! No sabeu de quina serie es tracta? XD

Bé, per on anavem? Ah! El Sauron!! Com tots sabreu, una vegada instaŀlat Sauron a qualsevol ordinador, el malvat destrueix l'arrancada (GRUB) de GNU/Linux. Bé, per als que no sàpigen el que estic dient, el que fa es destruir la pantalla on es pot elegir entre iniciar amb Ubuntu, o fer-ho amb Sauron. I com sempre, hi ha que entrar amb un live cd i seguir els següents pasos a la consola:

sudo grub -> Per editar el GRUB
root (hd0,4) -> Indiques la partició on tens instaŀlat Ubuntu
setup (hd0) -> Instales l'arrancada a aquest disc dur
quit

Doncs una vegada fet això, inicies i ja tens altra vegada el GRUB!!!


DIA 2 A TERRA LLIURE (COMARCA DE L'ALCOIÀ)

Quina sorpresa la meva, al anar a tocar la guitarra al dia següent!!!!

Error 13: "Invalid or unsupported executable format"

Ale, ja estem!!! Sauron ha entrat al meu ordinador, i ja tot és obscuritat!

I no funciona Internet!!!!! Després de varies proves (canvi de cables, provar el WIFI...), resulta que és la targeta de xarxa de la placa base, que deu haver "petat" o alguna cosa...Si, exacte. Amb el USB funciona de meravella!!!

Poc després pege una ullada per diversos fòrums, i hi ha formes per a solucionar lo de Sauron (fer coses estranyes per a enganyar-loi fer-lo creure que és el primer a les particions i no se que altres estratègies) prenc el camí fàcil de la re-instaŀlació, i el plaer ocult d'esborrar a Sauron altra vegada.

Però estava cansat, feia una estona que venia de correr, i no tenia ganes d'enfrontar-me a Sauron altra vegada. A llegir i a dormir....Demà serà altre dia a Terra Lliure.

DIA 3 A TERRA LLIURE (COMARCA DE L'ALCOIÀ)

"Sin embargo, este disco no contiene una partición compatible con Windows XP"

Nyas coca!!!

Sauron ha fet una de les seues...Ara, de cop i volta, ja no és una partició vàlida! XD...i abans si que ho era?? Per què ara la instaŀlació de Sauron no em deixa avançar?

I com sempre, temps perdut davant de l'ordinador, per a obtindre uns resultats nuls....Bufff...cansat. Per què sempre passen desgràcies amb aquest malvat Sistema Operatiu (si es que es pot dir així...) ?

DIA 4 A TERRA LLIURE (COMARCA DE L'ALCOIÀ)

Prenc un camí "fàcil". Aconseguisc un disc dur de 350 GB, i em passe totes les dades.

Açò ho faig aquest dia, ja que tarda hores i estic treballant!!!

DIA 5 A TERRA LLIURE (COMARCA DE L'ALCOIÀ)


Una vegada el sol ha sortit, i jo m'he alçat del llit,,directament (després d'anar al bany) inserte el CD del PartedMagic....I a esborrar totes les particions dels dos disc durs!!!! Totes les dades esborrades!!!

Faig unes particions: dues a un disc dur, i dues més a l'altre (amb el /home a banda, i en ext4, per descomptat!), i em dispose a instaŀlar el Karmic Koala Alpha 2.

Tot ha sortit bé....Ja tinc el futur Ubuntu, i des d'ell escric. Funciona de meravella...I això que es un Alpha....No he instaŀlat drivers...no tinc virus...

...M'atreviré un altra vegada a instaŀlar Windows XP al meu ordinador?

Pot ser la història continuarà.