diumenge, 5 d’abril del 2009

Comença el dia, amb alegria!


Com quan fiquen entre reixes a un violador, a un assassí o a qualsevol indesitjat, avui en tenim un de millor:

La COPE aparta Losantos de 'La Mañana' !!!

Bon titular per començar el dia!

Això si, la nit encara estarà regida per César Vidal i Jiménez Losantos amb el programa "La Linterna" que supostament compartiríen. (que algú ens ajude!)

Anime a llegir el blog de Jiménez Losantos...una excepcional obra d'art de l'humor i de la hipocresia("Yo no quiero engañar a nadie, porque no es mi estilo")...l' home deuria d'estar en Buenafuente, i no en la COPE!

M'ha agradat un comentari del periòdic "Público", que diu així: "A un equivalente de Losantos en la izquierda se le calificaría de proetarra, antidemócrata, radical, extremista... éste puede defender el franquismo sin tapujos y aún puede darselas de defensor de la libertad y de demócrata....¿pero como cojones lo hace la derecha? o mejor aún ¿como nos dejamos hacer ésto la izquierda? qué desazón...me cago yo en lo políticamente correcto."

Bon dia, i bons matins!