dimarts, 7 d’abril del 2009

The Internet in Catalonia

M'ha fet gràcia una enquesta que porta una xica de Glasgow sobre el moviment independentista a Internet en Catalunya, i com m'encanta Escòcia, allà va:

Bon dia!

Soc estudiant escocesa i, de moment, estic escrivint una tesina sobre ‘Catalan nationalism on the Internet’. A més, he creat una enquesta curta de dotze preguntes sobre els costums catalans amb referència al ús de l’Internet i sobre el carrèc de l’Internet en moviments nacionalistes. M’ajudaria molt que puguéssi omplir-la. Una cosa, està escrita en anglès. Les preguntes són molt senzilles però si té alguna problema no dubti en posar-se en contacte amb jo.

Gràcies per endavant, Heather Cameron.

L’enllaç:
http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=251ea108-e198-4e1c-8206-64860a81d07d

Ara ja ens estudien a Escòcia!
Salutacions!